מכירת נכס דרך הום סיטי

תהליך מכירת הנכס

מכירת נכס היא לא דבר שאתם, המוכרים, מבצעים יום יום, לכן יוצא מזה שאתם לא מומחים בכל שלבי המכירה של הדירה שלכם. אינכם מעודכנים בכל מה שחשוב באמת לקונה הפוטנציאלי של הדירה שלכם.

לנו בהום סיטי נדל"ן יש את כל הכלים והניסיון לעשות את הסינון הראשוני טרום הכרת הקונה הפוטנציאלי, וכל זאת על מנת לגרום מבעל הנכס בזבוז זמן ותחנת רכבת מהלכת בביתו. חשוב לזכור שלכם, המוכרים, אין היכרות אישית עם הקונה הפוטנציאלי.

במכירת נכס דרך הום סיטי, למתווך חשיבות רבה.  המתווך= איש ביניים, כלומר כשיש קונה פוטנציאלי מתאים ואיתו מתווספים גם חילוקי הדעות, תפקידו של המתווך היינו לגשר על רצונתכם ועל ציפיותיכם ולהתאימם לאלו של הקונה, רק בדרך זאת ניתן לסיים עסקה כשכל הצדדים מרוצים, גם הקונה וגם המוכר.

מניסיוננו, קונים שפנו ישירות למוכרים דרך האינטרנט או לחילופין דרך העיתון הם לא תמיד הקונים המתאימים, הם רוצים לעשות את העסקה עם המחיר הכי מופחת בתנאים הכי טובים, הם לרוב אלו שמחפשים את "המציאה" וזאת לעומת קונים שפונים למשרד התיווך ומוכנים לשלם עמלת תיווך לאיש מקצוע עבור המידע, והשירות הטוב ביותר, והם הקונים הטובים ביותר בשבילכם.

כמשרד המתמחה בתיווך נדל"ן ברמת גן, גבעתיים ותל אביב, יועצנו נפגשים בכל יום עם אנשים המעוניינים לבצע את התהליך של מכירת הנכס שברשותם ורוצים לעשות זאת בעזרת הום סיטי נדל"ן. אנו מסבירים להם שמכירת נכס דרך הום סיטי , היינו שיווק מקצועי שכרוך בעלויות גדולות ובהשקעת זמן רב. במשרדנו מאמינים ששיווק נכס באופן בלעדי יוביל לתוצאות טובות יותר, מאשר נכס שהוא נמצא בשיווקם של מספר משרדים בו זמנית.

אנו מודעים לכל השאלות שיש בעת עסקת נדל"ן, שאלות כגון: איך נדע כמה לדרוש עבור הדירה? כמה מוסיף השיפוץ שעשינו לערך הדירה? באילו מחירים נמכרו נכסים ברחוב שלנו בחודשים האחרונים? האם כדאי למכור את הדירה לפני קניית דירה אחרת? איך נסנן קונים לא רצויים בנכס שלנו? אנו מקווים שבעזרת המידע שתקראו באתר כולל מדור טיפים נוכל לענות על שאלותיכם.

כתחילה לפני תחילת תהליך מכירת נכס דרך הום סיטי, נצטרך להחליט על תמחור ביתכם שהוא כיאות היינו חלק קריטי בהצלחת המכירה. במידה וביתכם יתומחר מתחת לערכו האמיתי תפסידו חלק מהשקעתכם, במידה ותתמחרו את הנכס מעל למחירו האמיתי, ייתכן ותבריחו קונים פוטנציאלים, ויתכן שלא תמכרו כלל.

חשוב לזכור שפעילות הקונים הגבוהה ביותר מתבצעת בשבועות הראשונים של התהליך ולכן, אם תנסו למכור במחיר גבוה יותר ואז תורידו מחיר לאחר מכן, תאבדו הזדמנויות טובות למכור במחיר טוב וזה אומר שבשלב הבא תאלצו להסתפק במאגר קונים מצומצם פחות פוטנציאלי.

הערכת שווי נכס מבוססת בראש ובראשונה על האזור בו נמצא הנכס כמו גם על מצב ההיצע והביקוש לנכסים באזור זה. במכירת נכס דרך הום סיטי, ככל שהביקוש לאזור מסוים גדל, כך יעלה גם מחיר הנכס. לעומת זאת אזור רווי בנכסים המוצעים למכירה, יסייע לרוכשים לנהל משא ומתן מוצלח להורדת המחיר.

אנו מזמינים אתכם, בעלי הנכסים המוצעים למכירה, ומחפשי הנכסים לרכישה, ליצור עמנו קשר, להיפגש ללא עלות או התחייבות, ולהתחיל את המסע לעסקת נדל"ן מוצלחת בשקט ובבטחה.

 
 

איך אני כבעל נכס נהנה מבלעדיות בהום סיטי נדל"ן?

במתן בלעדיות חתומה, הום סיטי מייצג אך ורק את בעל הנכס ושומר על מלוא אינטרסיו, זאת לעומת כאשר הדירה אינה בבלעדיות, וסוכן הנדל"ן מעוניין לייצג את האינטרסים של הקונה בלבד שמצדו רוצה לסגור "עסקה מהירה" וכיו"ב להוריד במחיר הנכס על מנת שהעסקה תצא מהר לפועל לפני שמשרד תיווך אחר ישיג קונה אחר.

בזכות הניסיון והוותק שרכשנו אנו נדע להבחין בין קונים פוטנציאלים רציניים לבין קונים לא רציניים אשר מכונים על ידינו "קוני סרק". קוני סרק אלו לא יגיעו לדירתכם על ידינו לעולם.

  • בעל הנכס- אתה מספר 1– אנו נעבוד עבורך ונשמור על האינטרסים שלך!
  • אצלנו היתרון שבעל הנכס הוא זה שקובע את תקופת הבלעדיות להבדיל מרשתות תיווך שונות.
  • התחייבות לתכנית שיווקית נכונה יחד עם חשיפה מקסימלית- מתוכננת ומוגדרת בזמן.
  • סינון אמיתי של קונים, משרדנו יידע לסנן הקונים הפוטנציאלים ויתחיל מו"מ רק עם הרציניים.
  • פרסום בכל אתרי האינטרנט בתשלום וגם פרסום באתרי האינטרנט לתושבי חוץ.
  • הפצת גלויות ופלאיירים לגבי ידיעת מכירת הנכס לכל השכונה.
  • ברשותנו למעלה מ 3,500 לקוחות הממתינים לשיחת טלפון למציאת נכס מתאים.
  • תכנון וניהול מו"מ נכון שיניב את המחיר המקסימלי לנכס.
  • סיוע באנשי המקצוע הטובים ביותר בשוק כולל עורכי דין ושמאים במחירים זולים.
  • הכי חשוב: ביטחון ושקט נפשי לעסקת נדל"ן מוצלחת בעזרת מומחים במכירת נכסים.

    לעומת זאת, בהסכמה…