שיווק נכס למכירה

איך נשווק את נכסך בצורה המקצועית ביותר? שיווק נכס למכירה בצורה הנכונה

הום סיטי נדל"ן יתכנן מראש כיצד לפרסם ולחשוף את הנכס, וזאת על מנת לקבל את המחיר הטוב ביותר ובזמן הקצר ביותר. ככל שיותר אנשים שיידעו שהנכס למכירה, ככה הסיכוי לקבל יותר ומהר יהיה גבוה יותר. זמן המכירה היום ארוך ולא מספיקה רק מודעה בעיתון או באינטרנט. כדי להגיע לקונים רציניים, רצוי להיעזר במתווך אחד רציני ומקצועי, יותר מ 70% מהקונים הרציניים פונים למשרדי תיווך ולא מחפשים לבד.

קביעת מחיר מקסימלי
אצלנו במשרד, בשיווק נכס למכירה, אנו שוקדים על תמחור נכס בצורה מדויקת. לכן, אם נתמחר את הנכס שלך במחיר נמוך, אתה עלול להפסיד כסף, אך אם נתמחר אותו במחיר גבוה מדי, הנכס שלך עלול לא להימכר לעולם ולהבריח קונים פוטנציאלים!

סדר, תקן, נקה והכן את הבית למכירה
זכור! על מנת לנקוב מחיר למו"מ יש לקבוע סטייה של 5-7% בלבד מהמחיר הרצוי, אם תגזים הקונה ימתין להורדת מחיר מציידך בטרם יציע מחיר, אם המחיר המבוקש גבוה מדי הקונה עלול לחשוב שאתה לא רציני במכירה.

על מנת שנוכל לשווק את הנכס בצורה האופטימלית והמקצועית ביותר, הום סיטי נדל"ן ימליץ להכין את הנכס לשיווק ולהכינו לתהליך בצורה השיווקית הטובה ביותר וזה בטרם מביאים קונה או מתעניין ראשוני לנכס, חשוב לזכור – אין הזדמנות שניה לעשות רושם ראשוני! זכור! כמקצועניים אשר צריכים להביא תוצאות, חשיבותו של נכס שנראה ומשווק בצורה מקצועית, תשפיע מאוד על ההחלטה בקרב הקונים האם לרכוש אותו ובעיקר על מחירו.

כל נכס יכול להרשים קונה פוטנציאלי בתנאי שהנכס יראה את הצדדים השיווקיים שלו ויהיה נקי ומסודר, מטופח ושמור והכי חשוב- משרה אווירה נעימה!

הנכס שלך יקר, אל תתייחס למכירה כבדרך אגב
הרבה אנשים מחליטים בערב למכור ובבוקר מפרסמים מודעה. הום סיטי נדל"ן ממליץ לתכנן את התהליך בקפידה ולהתייעץ עם אנשי מקצוע מתאימים לגבי קביעת מחיר הנכס, פינוי הנכס, תנאי תשלום רצויים, וניהול מכירת הנכס בתנאים הטובים ביותר, אצלנו תעשה פשוט עסקה טובה יותר.

שמירה על "חיי הנכס"
"יש לי זמן"- זה לא בהכרח יתרון- נכס שמוצע זמן רב בשוק, ערכו נפגע כי הוא "נשרף". זמן מכירה ארוך אינו בהכרח יתרון לקבלת מחיר גבוה יותר.

דירות דומות למכירה- הלקוח לא פראייר
יש עוד הרבה דירות דומות למכירה באזורך (לך לראות אותן!), לכן אם תגזים במחיר תתקשה למכור, העובדה שאתה גרת בדירה- לא תעלה את המחיר!

אל תחשוב שהקונה פראייר (בדיוק כמו שאתה לא) , דע שהוא ראה הרבה דירות ויודע להבחין ביתרונות ובחסרונות, ומהו מחיר השוק הנכון. לא כל תיקון שעשית בדירה הוא "השקעה למכירה".