תיווך גבעת רמבם גבעתיים

תיווך גבעת רמבם גבעתיים

מעוניינים למכור נכס בגבעת רמבם גבעתיים? מתלבטים מה לעשות? ובכן, צוות המומחים של משרד תיווך גבעת רמבם גבעתיים יעניק לכם את המעטפת המקצועית הטובה ביותר אשר כוללת לא רק את מכירת הנכס, אלא גם ייעוץ כלכלי בכל הקשור למשכנתאות, מסים ומשפט, כל זאת על מנת שתוכלו להשלים את העסקה באופן הטוב ביותר, עם שימת דגש על יחס אישי, חשיבה מחוץ לקופסא ואמינות גבוהה. לתיאום פגישת ייעוץ ללא עלות, כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר הרשמי של המשרד, להשאיר פרטים מלאים ונציג ישוב אליכם בהקדם האפשרי.

אנו מזמינים אתכם, בעלי הנכסים המוצעים למכירה בגבעתיים,  ליצור עמנו קשר, להיפגש ללא עלות או התחייבות, ולהתחיל את המסע לעסקת נדל"ן מוצלחת בשקט ובבטחה.

תיווך רמת גן | תיווך גבעתיים | תיווך בתל אביב

שוק הדיור בגבעתיים הוא שוק תוסס וחם מאוד, וזאת בשל העובדה כי מגורים בגבעת רמב"ם הם מבוקשים מאוד, מזה שנים רבות. יחד עם זאת, במידה ויש ברשותכם נכס בבעלותכם, ישנה חשיבות רבה להתקשרות עם משרד תיווך מקצועי אשר יידע להעניק לכם את המעטפת המקצועית הטובה ביותר, החל משלב בדיקת שווי הנכס ועד למכירתו, תלוי בצרכים וברצונות שלכם.

למעשה, לאור העובדה כי שוק הנדל"ן הוא שוק פרוץ לחלוטין אשר אין בו פיקוח, ישנם לא מעט משרדי תיווך גבעת רמבם גבעתיים  אשר מעניקים שירות של מכירת דירה, אולם לצערנו רבים מבעלי הנכסים נתקלים ביחס לא נעים אשר הופך את התהליך למייגע ואף מתיש. לכן, ישנה חשיבות להתקשרות עם משרד תיווך בעל מוניטין אשר תדע לספק את המעטפת המקצועית הטובה ביותר, כל זאת על מנת שתוכלו לקבל תמורה לכספכם כמו גם להיות בטוחים כי הנכס שלכם מנוהל באופן אפקטיבי ובשקיפות מלאה.

לכן, אם אתם שוקלים למכור את הנכס שלכם בעיר גבעתיים ומחפשים משרד נדל"ן מוביל בתחומו, אנו גאים להציג לכם את משרד הום סיטי נדל"ן אשר מעניק סטנדרט חדשני בכל הקשור לתיווך נדל"ן, תוך שימת דגש על התאמה אישית ומענה מקצועי המבוסס על שנים של ניסיון, כפי שנפרט כעת.

תיווך גבעת רמבם גבעתיים

להום סיטי נדל"ן מחלקת ניהול נכסים בגבעתיים

שירות ניהול דירות בגבעתיים כולל את כל מה שנחוץ על מנת לנהל נכס נדל"ני-החל מרגע ההחלטה על ניהולה ועד לאיכלוסה. לאחרונה, ניהול נכסים בגבעתיים הפך לשירות הכרחי מבוקש. שירות זה מכיל היבטים רבים והוא כולל בתוכו שלל שירותים שהופכים את החיים לקלים הרבה יותר. לפרטים נוספים לחץ – ניהול נכסים בגבעתיים.

על גבעת רמב"ם- גבעתיים

השכונה נוסדה בפועל בשנת 1933, אם כי כבר בי"ג תשרי תרפ"ו 1925 נערכה אספת חברי שכונת "גבעת רמב"ם" על אדמתם. היא נקראה על שם הרמב"ם, במלאת 800 שנה להולדתו. שכונת רמב"ם הייתה מפעל חייו של ישראל טייבר, תעשיין וממקימי גבעתיים, שזכה לכינוי 'מוכתר' גבעת רמב"ם משום שגאל את אדמותיה. השכונה, שהייתה בראשיתה גבעת טרשים בלתי מעובדת, כונתה על ידי ערביי האזור "תל אל הווה" – תל הרוחות, בשל היותה חשופה לרוחות הים. בימי המנדט היו במקום היתקלויות עם כנופיות פורעים ובמקום הוקמה תחנת נוטרים לאזור גוש דן בשל היותה של השכונה ישוב ספר מול כפרים מהם יצאו פורעים – כפר סלמה, אל-ח'ירייה, סקיה ויהודייה). בראש הגבעה ניצב עד היום מגדל המים ולידו, ביתו של ישראל טייבר. בשכונה נמצאת בריכת שחייה (בריכת רמב"ם) שנסגרה בשנת 2019,  ולידה – "בית אלון" לפעילות תרבותית.

כיום מדובר בשכונה ירוקה ושקטה, הכוללת מתחם סדנאות לילדים וממוקמת במרחק הליכה קצרה מקניון גבעתיים והקאנטרי קלאב. בשנים האחרונות עוברת השכונה הליך של התחדשות עירונית. האוכלוסייה המבוגרת עוזבת, ואותה מחליפות לא מעט משפחות צעירות.

השכונה נחשבת לשקטה ואיכותית מאוד, עם אוכלוסיה צעירה ברובה, והיא פונה למשפחות משפרות דיור ובעלות יכולת כלכלית גבוהה מהממוצע – בעיקר אלו המחפשים עיר במרכז הקרובה לתל אביב, אך שקטה ועם הרגשת קהילתיות מסוימת.

צפי פיתוח: תיווך גבעת רמבם גבעתיים , שכונת גבעת רמב"ם רוויה מבחינת בנייה. בשל כך וכן בשל מבניה הישנים, האפשרויות העתידיות לבנייה בשכונה הן במסגרת התחדשות עירונית. בהרבה בניינים ישנים ברחבי השכונה ישנם פרויקטים במסגרת תמ"א 38.

אופי המגורים: הבנייה בשכונה מאופיינת בבנייה רוויה, לרוב של בניינים נמוכים של עד 4-5 קומות. הבנייה החדשה מאופיינת בבניינים קצת יותר גבוהים.

אנו כאן כדי לשרת את המטרה שלכם!

תיווך מנורה גבעתיים