תיווך מרום נווה רמת גן

תיווך מרום נווה רמת גן

ישנה חשיבות להתקשרות עם משרד תיווך מקומי
אם אתם מעוניינים למכור את הנכס שלכם בשכונה, ומתלבטים מה לעשות, אנו כאן בכדי לפתור את הדילמה. הום סיטי נדל"ן יבטיח כי תוכלו לקבל מעטפת מלאה אשר תשלים את עסקת מכירת הנכס במהירות וביעילות.

משרדנו חרט על דגלו להעניק שירותי תיווך מקצועיים ובשקיפות מלאה, והוא אכן עושה זאת בהצלחה כבר למעלה מעשור. כמו כן, המשרד מתמחה במתן ייעוץ כלכלי מהמעלה הראשונה-בזכות צוות מיומן ומקצועי אשר בעל ניסיון של מעל לעשור בתחום.

תיווך רמת גן

מאות לקוחות כבר יעידו על ביצוע מושלם של תהליכי מכירת נכסי נדל"ן בשכונה. אתם יכולים להיות בטוחים שנציגי הום סיטי נדל"ן ייבדקו את כדאיות העסקה בהתבסס על עסקאות נדל"ן שנעשו, משכנתא וכן הליכים משפטיים אשר מבטיחים כי התהליך יסתיים לשביעות רצונם של שני הצדדים.

בנוסף, ניתן לקבל גם שירות של ניהול הנכס, כך שתוכלו להיות בראש שקט כי הנכס שלהם מנוהל באופן הטוב ביותר ועם שימת דגש על הפרטים הקטנים ביותר.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים אודות מכירת הנכס דרך תיווך מרום נווה רמת גן ? השאירו פרטים מלאים ונציג ישוב אליכם בהקדם לצורך תיאום פגישת ייעוץ ראשונית ללא עלות.

למה דווקא לבחור ב תיווך מרום נווה רמת גן ?
מכירה של נכס, הוא תהליך מורכב וזאת בשל העובדה כי רבים מבעלי הנכסים אינם מודעים לשווי האמיתי של הנכס- כמו גם לכדאיות העסקה.

בשנים האחרונות, ניתן לראות כיצד מחירי הדיור בשכונה קפצו, ובכך מהוות הזדמנות חסרת תקדים בעבור בעלי דירות לבצע מכירה של הנכס באופן מהיר ויעיל.

להום סיטי נדל"ן מחלקת ניהול נכסים ברמת גן
שירות ניהול דירות ברמת גן כולל את כל מה שנחוץ על מנת לנהל נכס נדל"ני-החל מרגע ההחלטה על ניהולה ועד לאכלוסה.

לאחרונה, ניהול נכסים ברמת גן הפך לשירות הכרחי מבוקש. שירות זה מכיל היבטים רבים והוא כולל בתוכו שלל שירותים שהופכים את החיים לקלים הרבה יותר.

תיווך רמת גן | תיווך גבעתיים | תיווך בתל אביב

אודות מרום נווה
תושבי מרום נווה לא ממש צריכים לעזוב את השכונה כי הכל אצלם נמצא במרחק הליכה, ואפילו בלי לחצות כבישים ראשיים. בלב השכונה נמצא קאנטרי שנבנה בסטנדרטים גבוהים. הורים לתינוקות יכולים להיות רגועים כי בקאנטרי יש גם בריכת פעוטות פעילה בחודשי הקיץ עם משחקי מים ומדשאות מוצלות.

מרום נווה, היינה שכונת מגדלי דירות במזרח רמת גן הגובלת בשכונת רמת עמידר ובבני ברק, וכוללת בתוכה את הפארק העירוני השני בגודלו ברמת גן. תיווך מרום נווה רמת גן – הום סיטי, מומחה במכירת דירות בשכונה.
הקמת השכונה החלה בשנת 1985, על ידי חברת נווה על שטחו של פרדס מרגושס, אחרון פרדסי רמת גן (בשוליה נותרו שדרות הברושים שתחמו את הפרדס). האזור שהיה משויך לשכונת 'רמת יצחק', התפתח במקביל לצעדיה הראשונים של רמת גן וכונה "רמת גן ב'" עד לסיפוחו לעיר. במקור יועד השטח לבניית בית עירייה חדש, אך במקומו תוכננה שכונה שבמרכזה פארק המשתרע על כ-40 דונם.

הרעיון המרכזי היה בנייה צפופה וגבוהה סביב פארק מרכזי ומרכז מסחרי, כשהפארק מוקף מכל עבריו בבניינים רבי קומות. השירותים לאזרח מקובצים במרכז המסחרי שבמרכזה ואין צורך לחצות כבישים. השכונה גובלת בפרויקט גני מרום שברמת עמידר ובבני ברק ממזרח. מדרום גובלת השכונה ברחוב הירדן וברחוב שדרות ירושלים מצפון.

בית הספר המשרת את תושבי השכונה ואת חלק הארי של שכונת 'רמת יצחק' הוא בית הספר הממלכתי "מורדי הגטאות" (לשעבר בית הספר 'פרדס') ובית הספר הממלכתי שאול אביגור. ב-2012 הושלם הבניין האחרון. בסך הכל תוכננו כ-1,100 דירות גדולות של 4.5 ו-5 חדרים, על פני כ-43 דונם (ללא הפארק) אופי בנייה חריג לרמת גן. השכונה מתאפיינת באוכלוסייה אמידה, הכוללת בעלי מקצועות חופשיים רבים כעורכי דין, רופאים ועובדי היי-טק. רוב האוכלוסייה צעירה.

תיווך ברמת גן