ניהול ומכירה של נכס נדל"ן בשכונת בבלי תל אביב – באמצעות משרד הום סיטי נדל"ן

משרד התיווך הום סיטי נחשב מזה שנים רבות למשרד המוביל בכל הקשור לניהול ומכירה של נכסי נדל"ן בשכונת בבלי והסביבה.  המשרד, אשר חרט על דגלו להעניק שירות מקצועי ומהימן מוכרת מאות נכסים מדי שנה, כאשר הדגש אשר ניתן הוא מתן עזרה ללקוח בכדי לתת לו את המענה המושלם המותאם לצרכיו, כפי שיעידו מאות הלקוחות אשר קיבלו שירות נדל"ן מקצועי אשר מותאם באופן אישי לצרכי הלקוח.

משרד תיווך בבלי מעסיק עשרות מומחי נדל"ן אשר מעניקים ליווי החל משלב הערכת שווי הנכס בהתבסס על עסקאות קודמות, בדיקת כדאיות העסקה וכן תיאום מלא אשר נעשה בשקיפות לכל אורך התהליך, עד לשביעות רצונכם המלאה.

בנוסף, החברה מתמחה בניהול נכסי נדל"ן אשר מתבצע 24/7, ולכן מדובר בשירות תיווך נדל"ן אשר יהפוך את חייכם לקלים יותר, כל זאת בזכות משרד מוביל אשר הוא בעל מוניטין של מעל לעשור בשוק הנדל"ן בעיר תל אביב.

תיווך רמת גן | תיווך גבעתיים | תיווך בתל אביב

איך נשווק את נכסך בצורה המקצועית ביותר?

הום סיטי נדל”ן יתכנן כיצד לפרסם ולחשוף את הנכס, וזאת על מנת לקבל את המחיר הטוב ביותר ובזמן הקצר ביותר. ככל שיותר אנשים שיידעו שהנכס למכירה, ככה הסיכוי לקבל יותר ומהר יהיה גבוה יותר. זמן המכירה היום ארוך ולא מספיקה רק מודעה בעיתון או באינטרנט. כדי להגיע לקונים רציניים, רצוי להיעזר במתווך אחד רציני ומקצועי, יותר מ 70% מהקונים הרציניים פונים למשרדי תיווך ולא מחפשים לבד.

קביעת מחיר מקסימלי

אם נתמחר את הנכס שלך במחיר נמוך, אתה עלול להפסיד כסף, אך אם נתמחר אותו במחיר גבוה מדי, הנכס שלך עלול לא להימכר לעולם ולהבריח קונים פוטנציאלים!

תיווך רמת גן | תיווך גבעתיים | תיווך בתל אביב

השכונה

שכונת בבלי ממוקמת באזור הצפון הישן של תל-אביב, אך סמיכותה לפארק הירקון הופך אותה לייחודית יותר משאר השכונות באזור. היא מאופיינת במשפחות עם ילדים שנהנים מהקרבה לאחד הפארקים הגדולים במטרופולין תל-אביב. אוכלוסיית המשפחות הביאו לשכונה גם שירותים מתאימים כמו גני ילדים וגנים ציבוריים.

השכונה נחשבת איכותית מאוד, שקטה ונעימה, בעלת אופי יחסית כפרי וקהילתי במרכז העיר, עם נגישות נוחה מצירי תנועה מרכזיים ולמרכז העיר. היא פונה לקהל איכותי – משפחות מבוססות ומשפרות דיור ובעלי יכולת כלכלית גבוהה יחסית. השכונה הפכה מבוקשת ויקרה למרות הבניינים הישנים שבה.

צפי פיתוח: בשנים הקרובות השכונה תזכה לתנופת בנייה בזכות פרויקטים חדשים למגורים, חלקם ראוותניים ויוקרתיים אשר ישנו את אופיה האורבני-קהילתי של השכונה. מדובר בפרויקט "פארק בבלי" של איש העסקים יצחק תשובה, אשר יכלול כ-800 דירות ב-4 מגדלי מגורים בגובה של 46 דירות כל אחד.

שיכון בבלי גובלת מדרום לנחל הירקון. השכונה קרויה על שם התלמוד הבבלי, ורחובות רבים בה נושאים שמות הקשורים בספרות חז"ל, דוגמת הכנסת הגדולה, ירושלמי, סנהדרין, המשנה, תוספתא, הזוהר, אונקלוס ובן סירא. וכן שמות רבנים כמו הרב הרצוג והרב עוזיאל. הרחוב הראשי המוביל לשכונה מדרך נמיר הוא רחוב הרב הרצוג, שבו ממוקם גם המרכז המסחרי.

השכונה מאופיינת ב"שיכוני רכבת" ובתי מגורים של ארבע קומות, שבהם דירות 2–4 חדרים עם מעלית וחניה, וכן מבנים של 8 ו-15 קומות. גבולותיה הם: דרך נמיר במערב, פארק הירקון ונחל הירקון בצפון, נתיבי איילון במזרח ודרך ההלכה בדרום. לאורך נחל הירקון משתרע אחד הקטעים הירוקים והיפים של פארק הירקון, ובו מתקנים לעריכת פיקניקים ופינת חי גדולה.

גשר הירקון ושני גשרים להולכי רגל ולרוכבי אופניים – האחד ב"ראש ציפור" והאחר במרכזה של השכונה בערך – מחברים אותה אל הגדה הצפונית של הנחל. תיווך בבלי. בקצה הצפון-מזרחי של השכונה, בין נתיבי איילון ונחל איילון, שוכנים מועדון ספורט "קאנטרי דקל" ובית מוגן לאנשים בעלי צרכים מיוחדים.

אנו כאן כדי לשרת את המטרה שלכם!

תיווך רמת גן | תיווך גבעתיים | תיווך בתל אביב